Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Μίκα Λεοντίδη

  Όταν γνωρίζεις ανθρώπους σαν τη Μίκα αναρωτιέσαι γιατί δεν υπάρχει περίσσοτερη καλοσύνη και ευγένεια σε αυτόν τον κόσμο. Ένας άνθρωπος σπάνιος, χαρισματικός μα πάνω από όλα ευγενής που την ευχαριστώ γιατί μου έδειξε εμπιστοσύνη και είχα την τιμή να φορεθούν τα κοσμήματα μου από την Μαίρη Συνατσάκη και την εκπομπή Πρωινό Μου. Η Μαίρη ήταν ο άνθρωπος που με έφερε σε επαφή με την Μίκα και την ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό. Λατρέυω την δουλειά της Μίκα , θεωρώ πως το στυλ των ρούχων που επιλέγει είναι ιδιαίτερο, νεανικό και φρέσκο . Παρακάτω παραθέτω κάποιες ερωτήσεις που έκανα στην ίδια και δημοσιεύονται πάντα με την άδεια της:

1.Mίκα θα ήθελα να μου πεις την γνώμη σου για τα κοσμήματα μου;
Θεωρώ ότι τα κοσμήματα είναι πολύ όμορφα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες της ημέρας από το πρωί ως το βράδυ με σπορ και ένα πιο βραδυνό ντύσιμο.

2.Τι απολαμβάνεις περισσότερο στην δουλειά σου;
Στη δουλειά μου απολαμβάνω περισσότερο το να δώσεις προσωπικότητα σε ένα ρούχο ανάλογα με το άτομο που θα το φορέσει.

3.Πώς θα περιέγραφες το στυλ της Μαίρης Συνατσάκη και της Σάσας Σταμάτη;
H Μαίρη είνια πιο κοντά στο girly hippie look ενώ η Σάσα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίζει πολλά διαφορετικά στυλ όπως ένα πιο πρωινό και ένα πιο βραδυνό look.


Μαιρη με Glambition Jewels
Μίκα μου σε ευχαριστω πολύ .Ανυπομονώ να συνεργαστούμε και πάλι!  

2 σχόλια:

  1. Ελπίζω να μας συνηθίσεις σε τέτοιες συνεντεύξεις! Πολλά φιλιά, Ελευθερία μου!
    chic-aholics.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή