Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

My favorite stylist

 Ο αγαπημένος μου στυλίστας Δημήτρης Σβάρτς δεν θέλει ιδαίτερες συστάσεις, αφού τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει στην δουλειά του και οι επιλογές του σκιαγραφούν τον ίδιο αλλά και τις συνεργασίες του. Μέσα από μία πολυετή παρουσία στον χώρο της μόδας , ο ίδιος επιμελείται το στυλ της Πέγκυ Ζήνα και της Ραλλία Χρηστίδου. Είχα την ευκαιρία να τον γνωρίζω και να δω όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την δουλειά του μοναδική. Παρακάτω θα διαβάσετε κάποιες απαντήσεις που μου έδωσε ο ίδιος και τον ευχαριστω πολύ!

1.κ.Σβαρτς αρχικά θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τα κοσμήματα Glambition;

 Τα κοσμηματα τα βρίσκω underground rock glam μου αρεσει πολυ το πάντρεμα αντικφορμηστικων υλικών,νήμα με μέταλλο!Μου αρέσουν πολυ ακριβως γιατι ειναι ιδιαίτερα και διαφορετικά απο ότι αλλο κυκλοφορεί!

2.Πώς θα περιγράφατε το στυλ της Ραλλίας και της Πέγκυ αντίστοιχα?

Το στυλ της Ραλλιας ειναι καθαρά και άριστα συνυφασμένο με το ροκ χαρακτήρα της ειναι ο θυληκος mic jagger οπως της λέω,με ενα twist απο blondie,αλλα πάνω απο ολα ειναι Ραλλια,αυθεντικό ροκ!
Η Πέγκυ εχει ενα στυλ πιο chic and sexy με dark rock πινελιές με κατι λιγο χαρητωμενο και κοριτσιστικο οπως και η ιδια εχει αυτη τη χαρα της ζωής και την αισιοδοξία,αλλα και τη δυναμικότητα!

3.Τι απολαμβάνετε περισσότερο στην δουλειά σας;

Αυτο που απολαμβανω περισσότερο ειναι οταν βλέπω την ευχαρίστηση και τη χαρα στα ματιά των ανθρώπων που επιμελουμαι,με εξιταρει οταν ανακαλύπτω καινουρια πραγματα απο δημιουργούς μου δίνει μεγαλη δύναμη αυτο!

4.Ποιά είναι τε μελλοντικά σας σχέδια;

Τα σχέδια μου για το μέλλον ειναι πολυ απλα,να εχω τη χαρα και τη διαθεση να αγαπω τη δουλεια μου και τους ανθρώπους και να μπορω να ταξιδεύω,να μαθαίνω κάθε μερα και κατι καινούριο

Με τον κ.Σβαρτς συνεργαστήκαμε το καλοκαίρι και η συνεργασία μας συνεχίζεται, ευχαριστω πάρα πολύ για όλα!






2 σχόλια:

  1. Ελευθερία, αλήθεια τέλεια η ιδέα σου με τις συνεντεύξεις! Συνέχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σας ευχαριστώ απλά είναι και λίγο πιο επίσημη αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή