Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Michaela Grenio for Glambition

Είναι μία από τις πιο πετυχημένες στυλίστριες στον χώρο της μόδας και των περιοδικών. Η Μικαέλα τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως στυλίστρια στο Lucky Magazine , και την ευχαριστώ πολύ αφού φιλοξένησε τα κοσμήματα μου στις σελίδες του περιοδικού και μου παραχώρησε τις παρακάτω απαντήσεις.

1.Μικαέλα αρχικά θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιά είναι η γνώμη σου για τα Glambition Jewels;
Aρχικά, μου αρέσει πολύ η ιδέα σου είναι απλή και chic, και μου αρέσει ο συνδυασμός που κάνεις με το ατσάλι και το νήμα.Επίσης , από την καινούρια συλλογή ξεχώρισα τα φερμουάρ , μία πολύ έξυπνη ιδέα που είχα καιρό να την δω.
2.Τι απολαμβάνεις περισσότερο στην δουλειά σου;
Απολαμβάνω την δημιουργία της εικόνας, λατρεύω να φέρνω την μόδα στα μέτρα μου και να δανείζομαι στοιχεία και ιδέες αφού τις προσαρμόσω στο προσωπικό μου στυλ.
3.Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου?
Αέρινο, chic με αναφορές στην δεκαετία του '70 με αρχαιοελληνικά στοιχεία.Λατρεύω τις πιέτες και τα αέρινα φορέματα όπως και τα κοσμήματα.
4.Ποιά συμβουλή θα έδινες στις γυναίκες?
Κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη και αυτό ξεκινάει από την ψυχολογία της αρχικά.Με λίγα πράγματα μπορεί να είναι περιποιημένη όπως να είναι ευγενική να έχει περιποιημένα άκρα ή μαλλιά.

Μικαέλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνέντευξη



Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι και εαν κάνεις!

1 σχόλιο:

  1. Mou aresei poli i Mikaela, eimai FAN to Lucky Magazine kai panta niotho empneusi apo ta dika tis fashion editorials!H idia einai mia koukla kai THEA!!!!
    Filia, Vanda

    ΑπάντησηΔιαγραφή